Lisää käsikirjoittavia

Vapaata keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Valvoja: Moderaattorit

ViestiKirjoittaja Abso » 01.03.2007, 10:52:37

Vierastan tuota "ITE" -termiä, koska siinä on se "minä ITE" konnotaatio.

Kirjoittaminen on siitä hauska ilmaisumuoto, että kirjoittaja voi haluta tekstinsä julkisuuteen, vaikka itse pysyy visusti sieltä pois. Julkisuutta karttava voi silti olla kirjoittajana hyvin suosittu.

Et usko? No yritä saada pseudonyymi Ilkka Remes suostumaan haastatteluun! Lupaan väristä viikon ihailusta, jos siinä onnistut.

Oman persoonansa voi hyvin eriyttää pseudonyymeistään. Muissa "taidelajeissa" tämä ei yleensä ole mahdollista.

Nykyään ei mene edes kahvi kurkkuun, jos joku sattuu kohtalon oikusta kommentoimaan jonkun pseudon juttuja. Ai jaa - en ole lukenut. (Ja totta tosiaan, minä en edes oikolue.)

Kirjoitus on kasa aakkosia. Taidetta, tiedettä tai mitä muuta tahansa aakkosista tulee vasta lukijan aivojen etulohkoissa. Jos tekstisi pääsee etulohkoihin, olet kirjoittaja, muussa tapauksessa oletkin vain aakkostaja.
Abso

ViestiKirjoittaja Satkuli » 01.03.2007, 17:12:25

Abso kirjoitti:Kirjoitan koko ajan vähintään artikkelin päivävauhtia. Ne julkaistaan, paperikoriin menee yllättävän vähän mitään materiaalia (ollaan siis ekoja, niin ekoja).

Kirjoitat sen verran paljon, että täytyy kysyä, miten löydät työsi julkaisijat (tai miten alunperin löysit ne)? Onko netissä jossain esim. listoja erityyppisistä lehdistä... :wink:
Satkuli

Edellinen

Paluu Kirjat ja kirjallisuus