Kuten jo otsikoin, niin etsiskelen taas ehoa kilpailua, johon kykenen kyhäämään edes jonkinlaisen suolloksen. Sitä valokuvauskilpailuakaan, jota varten jo otoksia näppäilin, ei tänä vuonna järjestetä

Valvoja: Moderaattorit
Milkin kirjoitti:Tämä ei varsinaisesti kuulu tähän osioon, mutta mitä mieltä olette: Pitäisikö tykittää raakis loppuun ja alkaa sitten vasta korjailemaan tekstiä, vai hio samalla kun kirjoittelee eteenpäin tarinaa?
tniemi kirjoitti:(Ja minkä vuoksi vanhemmat kirjoittajat käyttävät vertauksia, joissa he yhdistävät kirjoittamisen ja ulostamisen?)
Mähän en mistään mitään tiedä, mutta jos hiominen tarkoittaa loogisen tarinakokonaisuuden tarkastelua, niin minä kuulun siihen koulukuntaan jonka mielestä isoa kirjoitusoperaatiota ei edes kannata aloittaa jos ei tarina ole jo valmiiksi hiottuna suunnitelmana ja synopsiksena.
Rasimus kirjoitti:Milkin kirjoitti:Tämä ei varsinaisesti kuulu tähän osioon, mutta mitä mieltä olette: Pitäisikö tykittää raakis loppuun ja alkaa sitten vasta korjailemaan tekstiä, vai hio samalla kun kirjoittelee eteenpäin tarinaa?
Mähän en mistään mitään tiedä, mutta jos hiominen tarkoittaa loogisen tarinakokonaisuuden tarkastelua, niin minä kuulun siihen koulukuntaan jonka mielestä isoa kirjoitusoperaatiota ei edes kannata aloittaa jos ei tarina ole jo valmiiksi hiottuna suunnitelmana ja synopsiksena.
Rasimus kirjoitti:Sä kysyt tosissasi tollasta kuin et tietäisi?
tniemi kirjoitti:
Silloin, joskus muinoin, kun itse kirjoittamaan aloittelin, huomasin, että oli parempi painella eteenpäin menemään kun jäädä vanhaa nypläämään. Yleensä se, mikä oli tuntunut ongelmalliselta olikin huomattavasti helpompaa korjata jälkeenpäin. (Kenties taidot olivat kehittyneet?)
jlehtinen kirjoitti:Ehkäpä alan suunnitella tarinat tarkemmin siinä vaiheessa, kun tästä hommasta saa leivän...
tniemi kirjoitti:%¤#"!#"!%"# käytävät! Tästä tekstistä kun pääsen eroon en kirjoita enää yhtään käytävää. Kaikilla avaruusaluksilla ja -asemilla tulee olemaan pelkkä yksi iso huone, joka on "valkoinen ja piirteetön". Siellä sitten sopii kelluskella ja draamailla painottomuudessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa