. . .
Valvoja: Moderaattorit
Piikki kirjoitti::arrow: Nyt pitäisi toimia. Mitä luultavimmin olivat pois päältä koska kyseessä oli perusasetus. Ylläpitä lupasi tutkia sitä lainausongelmaa. Se ei liene mikään namiskuukkeli vaan joku hankalampi vika.
yllapito kirjoitti:Kyllä tuon lainaustoiminnon pitäisi toimia kunhan vaan pitää "Disable BBCode in this post"-täbän valitsematta lainatessa jos sen on jostain syystä omista asetuksistaan ottanut pois päältä.
Foorumi ei ole estänyt (ainakaan sen ei olisi pitänyt estää mokomaa).
Ymmärtääkseni tuo quote-ongelma liittyi jollain lailla johonkin foorumisoftan päivitysversioon. Tai ainakin Deathwritersin foorumilla oli ihan sama häikkä, kunnes sitten tuli uudempi päivitys jonka myötä quotet taas toimivat.
Flag osaisi varmaan kertoa tästä tarkemmin?
Hanska kirjoitti:Tohtori:Ymmärtääkseni tuo quote-ongelma liittyi jollain lailla johonkin foorumisoftan päivitysversioon. Tai ainakin Deathwritersin foorumilla oli ihan sama häikkä, kunnes sitten tuli uudempi päivitys jonka myötä quotet taas toimivat.
Flag osaisi varmaan kertoa tästä tarkemmin?
Hmm... itse ylläpidän yhtä phpBB-foorumia ja siellä ei tämmöistä ongelmaa ole ollut. Olen kyllä päivitellyt aina uusimman version aika pian niiden ilmestymisen jälkeen (olen kyllä odotellut aina muutamia päiviä, että pahimmat bugit niissä huomataan ja korjataan).
Olisiko jokin MOD kapulat ristissä itse foorumiohjelman kanssa?
Tai liittyisikö nahkaan; täällä on tuo DAJ Glass ja DW:lläkin jokin muu kuin oletus eli subSilver?
Tämä lainaus-hymiö-keskustelu meni kyllä offtopiciksi, pitäisi olla tuolla:
http://tieteiskirjoittajat.utu.fi/netti ... um.php?f=5
urpi kirjoitti:Päivitin foorumisoftan ja kokeilin ottaa subsilver-teeman (joka on mielestäni varsin kammottava) käyttöön oletukseksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa