Keneltä saan tunnukset kirjoittajarinkiin?

Yleistä keskustelua kirjoittajaringeistä

Valvojat: Moderaattorit, Rinkimanageri

Keneltä saan tunnukset kirjoittajarinkiin?

ViestiKirjoittaja hargoyle » 17.12.2013, 10:48:20

Hyvää päivää.

Olen nyt viikon ajan yrittänyt saada itselleni tunnuksia kirjoittajarinkiin. Useiden yksityisviestien lähettämisen ja turhautumisen jälkeen - kertokaa minulle: keneltä saan tunnukset kirjoittajarinkiin?

Mooan kertoman mukaan ainakin yksi rinki toimii edelleen. Mutta. Rinkimanageri ei vastaa minulle. Kun yritän ottaa yhteyttä sellaisiin ihmisiin jotka kenties voisivat antaa minulle tunnukset, he eivät vastaa. Miksi? Onko toiminta todella näin kuollutta? Ärsyttää.

Aiheeseen liittyen: Netticolosseumin käyttäminen on yksi hämmentävimpiä kokemuksia pitkään aikaan. Käyttäjäystävällisyys on selvästi pakkasen puolella. Tämän valossa en yhtään ihmettele ettei täällä kovin aktiivisesti keskustella. Vai onko toiminta kenties siirtynyt jonnekin muualle? Minne? Onko mahdollisesta netticolosseumin uudistamisesta käyty keskustelua?

Kiitos ja anteeksi.
hargoyle

Re: Keneltä saan tunnukset kirjoittajarinkiin?

ViestiKirjoittaja Mooa » 18.12.2013, 07:50:06

hargoyle kirjoitti:Useiden yksityisviestien lähettämisen ja turhautumisen jälkeen - kertokaa minulle: keneltä saan tunnukset kirjoittajarinkiin?

Tietääkseni ainakin nimimerkit MaKo, Piikki, yllapito pystyvät antamaan tunnukset. Ovatko he vielä täällä, on toinen juttu.
Mooa

ViestiKirjoittaja Piikki » 28.12.2013, 17:53:23

Pahoittelen suuresti, sain viestit vasta nyt, kun kävi pitkästä aikaa foorumilla kirjautuneena. Olen käyttänyt toimintoa, jonka pitäisi edelleenlähettää minulle viestit (tai ilmoittaa niistä) sähköpostiini, mutta eipä ole ryökäle

Netticolosseum sinällään on kyllä aika kuollut paikka tätä nykyä. Jos se pystyy palvelemaan alustana kirjoittajaringeille, niin hyvä niin. Muunlaisiakin vaihtoehtoja toiminnalle otetaan toki vastaan. Ja tarvittaessa voin antaa oikeudet jollekulle toisellekin. On vain melkoisen sotkuinen systeemi, jolla näitä oikeuksia annetaan...
Piikki

ViestiKirjoittaja hargoyle » 29.12.2013, 20:26:07

Tunnukset taskussa ja mieli lämmin <3

Kiitos Piikki ja Mooa asian hoitamisesta!
hargoyle

Paluu Kirjoittajaringit - Yleinen keskustelu