Millaista spekkistä kirjoitat?

Keskustelua kirjoittamisesta.

Valvoja: Moderaattorit

Re: Millaista spekkistä kirjoitat?

ViestiKirjoittaja Carvtum » 02.12.2014, 13:53:44

Joskus varmaan pitäisi tehdä kokeilu kirjoittaa englanninkielellä. Kääntää vaikka jotakin vanhaa omaa ensin.
Carvtum

ViestiKirjoittaja Liliana » 10.02.2016, 16:10:00

Liliana kirjoitti:Viimeisen reilun kolmen vuoden ajan olen kirjoittanut pääasiassa romanttista ja hieman chick lit sävytteistäkin fantasiaa keijujen, ihmisten ja menninkäisten yhteiskunnasta.

Ja nyt tuosta maailmasta on tulossa oikea kirja. Esikoisromaanini Dionnen tytöt ilmestyy keväällä. :D

http://unipressglobal.com/fi/torni-kaun ... &results=1
Liliana

ViestiKirjoittaja WriterGirl » 26.07.2018, 23:41:42

Itse kirjoitan korkeaa fantasiaa sen kaikilla kliseisillä mausteilla (lohikäärmeet, vampyyrit, ihmiissudet, yksisarviset, keijut, magiaa yms) sekoitettuna sficin, kauhun, rakkaustarinoiden keitokseen. Kirjoitan nyt romaania, mutta koska minulla ei ole blogia/nettisivuja, haluaisin tietää voiko romaanin lähettää tänne pieninä palasina arvosteltavaksi?
WriterGirl

ViestiKirjoittaja Ambergris » 25.08.2018, 21:37:36

Kirjoitusrinkiin mahtuu mukaan ja voi lähettää palasina pitkänkin tekstin, n. 20 liuskaa kerralla. Jos olet kiinnostunut, niin käy lukemassa kirjoitusrinkiosio ja pistä sinne viesti, että haluat liittyä. Olen itse ringissä ja se on ollut tosi hyödyllinen, kuten myös Tieteiskirjoittajien kurssit, joita myös suosittelen lämpimästi. Tervetuloa mukaan!
The difference between the right word and the nearly right word is the same as that between lightning and the lightning bug -Mark Twain
Ambergris

Edellinen

Paluu Kirjoittaminen